گام‌های مصمم زوج خیّر دانشگاه کاشان بر پروژه lT

▫️در نود و دوسالگی گام‌هایی مصصم، نگاهی نافذ، هیبتی بزرگ‌منشانه و ذهنی تیزبین و باریک نگر دارد.
▫️او، اینبار، دست در دست همسرش و همراه دخترانش برای بازدید از پروژه، آمده است.
▫️لطافت هوای بهاریِ صبح جمعه 24فروردبن 1403 بعد از باد و بارانی که شب گذشته روی هوا و زمین را شسته است با طراوت طینت خیرین درآمیخته و‌ خنکای مهر و خیر را در فضا، لبریز ساخته است.
▫️مهندس پرویز منوچهری‌، زادهٔ ۱۴ مرداد ۱۳۱۱ است .از خانواده‌ای با اصالت. پدرش نعمت الله و مادرش عطارد خانم بودند.
▫️همسرش نادره ملک هم در نهایت وقار و خوشرویی، همراهِ همسر به روی پروژهٔ مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، لبخند می‌زد.


▫️دختران بلند همت و کاشان‌دوستِ این زوج، صبا و پریسا منوچهری هم مصمم و با انگیزه، هم به عزم پدر و مادر و هم به زوایای ساختمان خیره شده و از نقشه و مصالح و بخش‌های مختلف آن پرسش می‌کنند.
▫️مهندس مسعود فیضی، واسطه این خیر کثیر هم به همراه آقایان سنجابی، دامغانی و ریاضی، دیگر همراهان، بودند.
▫️روز خوبی بود؛ در معیت ریاست دانشگاه و مدیر عامل بنیاد حامیان و مدیر و کارشناس ارشد دفتر فنی از پروژه بازدید شد و در دفتر ریاست دانشگاه، فرصت گفتگو و نشستی صمیمانه، فراهم آمد.‌
▫️مهندس سید حسین سادات‌الحسینی کارشناس ارشد فنی و عمرانی که با پی‌گیری و علاقمندی، کار پروژه را پیش برده و این بازدید را سبب‌ساز شده بود؛ درباره ساختمان و پیشبرد کارهای آن توضیح دادند.
▫️در نشست دفتر رئیس هم مدیر عامل بنیاد حامیان، خانم پریسا منوچهری، ریاست دانشگاه و سایر شرکت کنندگان در زمینه فعالیت‌های دانشگاه کاشان و مشارکت‌های خیرین گفتگوهایی سودمند داشتند.
▫️یاد آور می‌شود عملیات ساختمانی مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه کاشان (IT) از زمستان ۱۳۹۹ تقریبا در میانه اراضی دانشگاه کاشان آغاز شده است. زیر بنای این ساختمان،  ۱۷۰۰ متر مربع است و شامل ۱۵ اتاق اداری، ۵ فضای مکمل و جانبی، لابی زیر شمسه و… است و در طبقۀ زیر زمین، فضایی ۱۶۰ متری برای اتاق سرور پیش بینی‌ شده است. جلوهٔ ویژه این ساختمان الگوگیری از معماری سنتی و اجرای طرح شمسه با بادگیری در میانه ساختمان است. نمای ساختمان از آجر نسوز شاموتی و رنگ‌های سفید و قرمز تشکیل شده که اسکلت بتنی آن را پوشانده  است. تا کنون بخش اداری این پروژه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
▫️برای خیّر ارجمند، مهندس پرویز منوچهری که خیریه‌های ماندگاری مانند بلوار ۱۸ کیلومتری کاشان به قمصر، مجموعه مدرسه، سالن ورزشی و کتابخانه در روستای آب‌شیرین، کمک مستمر به ایتام و نیازمندان و…. را در سبد مهرورزی خود دارد و هلدینگ صنعتی پنگوئن را چند دهه است که با موفقیت مدیریت می‌کنند؛ شادکامی و توفیق آرزو داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *