ارتحال عالمِ حامی دانشگاه کاشان

▪️آیت‌الله حاج شیخ محمد امامی کاشانی از عالمانِ حامی دانشگاه کاشان رختِ دنیا کند و‌ به سوی عقبی رفت.
▪️این عالم در نیم قرن اخیر از سرشناس‌ترین روحانیون ایران بود که در کنار رسالت‌های علمی، حوزوی و اجتماعی، مسئولیت‌های اجرایی مهم و‌ حساسی در چهل و پنج سال اخیر به عهده داشت.
▪️او چند باری به دانشگاه کاشان آمده بود و همیشه برادرش، زنده یاد حاج احمد امامی کاشانی را به مشارکت در توسعه دانشگاه تشویق می‌کرد که این تشویق به ساخت خوابگاه دانشجویی امامی کاشانی، تأمین آهن‌آلات ساختمان پروفسور ارشدی(آزمایشگاه مرکزی)، مشارکت در ساخت ساختمان خانم فاطمه گلابی(خانه رفاهی، فرهنگی خواهران) و …  انجامید.
▪️ صبیهٔ زنده یاد حاج احمد، سرکار خانم زهره امامی نیز اکنون در امتداد رویه پدر و‌ عموی بزرگوارشان، به طور مستمر و ماهانه، بورسیه(جایزه تحصیلی) دانشجویان را متقبل هستند و هر از گاهی تجهیزات خوابگاه امامی کاشانی را تأمین می‌نمایند.
▪️آیت‌الله امامی کاشانی، در کنار همهٔ ویژگی‌هایی که داشت، از آرامش و متانت خاصی برخوردار بود. هر وقت به دانشگاه کاشان می‌آمد این ویژگی را به همه تعمیم می‌داد. روزهای حضور او در دانشگاه، جزو روزهای بابرکت تاریخ دانشگاه کاشان است. روز کلنگ زنی خوابگاه امامی کاشانی، روز افتتاح خوابگاه امامی کاشانی، اقامه نماز و خطابه بین دو نماز در مسجد دانشگاه و…
▪️روحش شاد و با اولیای الهی محشور باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *