حمایت از داشجویان استعداد درخشان شرایط خاص از سوی مؤسسه شجره طیبه

در پنجمین نشست هم اندیشی اعضای شعب شهرستان‌های مؤسسه خیریه شجره طیبه، بر آمادگی این مؤسسه برای حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان استعداد درخشان تأکید شد.
در این نشست گرم و معنوی که در اصفهان برگزار شد؛ گزارشی از عملکرد این مؤسسه ارائه شد و اعضای هیأت مدیره و نمایندگان شعب شهرستان‌ها نظرگاه‌ها، پیشنهادها و‌پرسش‌های خود را مطرح کردند.
مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه کاشان هم با ذکر عنوان و حیطهٔ کاری مؤسسه‌هایی که از دانش‌آموزان و دانشجویان این شهرستان حمایت می‌کنند؛ برخی اقدام‌های بنیاد حامیان برای حمایت از استعدادهای درخشان و عموم دانشجویان دانشگاه کاشان را به ویژه از طریق بنیاد نخبگان سعیدی، اعطای بورسیه(جایزه تحصیلی) و وام‌های صندوق قرض‌الحسنه فاطمه‌الزهرا(س) بر شمرد.
شایان ذکر است مؤسسه خیریه و قرض‌الحسنه شجره طیبه از سال ۱۳۸۳ تأسیس شده و تا کنون افزون بر یک‌هزار نفر دانشجو و دانش‌آموز(یاورخواهان) را مورد حمایت قرار داده است.
نحوه بهره‌مندی از حمایت‌های این مؤسسه به گونه ایست که از متقاضیان پس از ثبت‌نام در سایت و احراز شرایط لازم، تست هوش گرفته می‌شود.
دانشجویان استعداد درخشان حائز شرایط دانشگاه کاشان می‌توانند با مراجعه به سایت این مؤسسه به نشانی www.karenik.com در بخش ثبت نام یاورخواهان، فرم درخواست پذیرش را تکمیل نمایند و در قسمت معرفی هم عنوان بنیاد حامیان دانشگاه کاشان را درج کنند.
با هماهنگی انجام شده با موسسه مذکور، از یاورخواهان دانشگاه کاشان پس از پذیرش اولیه، از سوی تیم اعزامی مؤسسه تست هوش گرفته شده و‌ در صورت احراز شرایط، چتر حمایت مستمر این مؤسسه بر سر یاورخواهان سایه خواهد افکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *