تقدیر خانواده مهندس امینی از دانشجوی نخبه دانشگاه کاشان

🔸‌پی‌آمد برگزاری مراسم جشن بورسیه، خیّر ارجمند حاج محمدرضا امینی، که در این مراسم حضور داشت از قصد خود برای تقدیر از دانشجوی ممتاز رشته ریاضی دانشگاه کاشان سخن گفت.
🔹این عزم، با حضور اعضای بنیاد حامیان و خانواده محمدمعین یوسفیان در منزل خیّر ارجمند زنده یاد حاج حسین مهندس‌امینی و بانوی باکرامت فرح گیوه‌چی تحقق یافت.
🔸در این دیدار گرم و صمیمی، خانواده مهندس‌امینی انگیزه خود را قدرشناسی از زحمات این جوان موفق و تشویق و ترغیب او‌ به تکاپوی مضاعف علمی و پژوهشی، عنوان کردند.
🔹رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان هم با ذکر این نکته که کسب علم با راحت طلبی سازگار نیست خطاب به این دانشجوی موفق گفت: معین عزیز! آنچه خداوند به تو داده، استعداد است؛ تا کنون ممارست و تلاش داشته‌ای و در ادامه راه زندگی هم با همین جدیت و پشتکار باید گام برداری.
🔸دکتر حمیدرضا فهیمی‌تبار با ذکر خاطراتی از زنده‌یاد سید دکتر علیرضا اشرفی و نیز استاد ممتاز ریاضی دکتر جواد مشرقی، هدفمندی در زندگی، ممارست در کسب دانش، پایبندی به اخلاق و تواضع در رفتار را از دلایل توفیق و اثرگذاری این افراد دانست.
🔹وی گفت ما اینجاییم تا در خدمات الان و آینده شما شریک باشیم.(🔻فایل صوتی سخنان دکتر فهیمی تبار در زیر آمده است🔻👇)
🔸خانواده یوسفیان هم از این نشست به عنوان روزی به یاد ماندنی یاد کردند که در خاطر آنها و‌ محمدمعین به نیکی خواهد ماند.
🔹شگفتانه این نشست حضور در فروشگاه بزرگ دوچرخه فروشی خیّر ارجمند حاج محمدرضا امینی بود که ایشان، این دانشجوی نخبه را در انتخاب یکی از دوچرخه‌های پرشمار این مغازه، مخیر گذاشت و بعد دوچرخه انتخاب شده را به او اهدا کرد.
🔸شایان ذکر است محمدمعین یوسفیان دانشجوی مقطع کارشناسی ریاضی دانشگاه کاشان با هدایت اساتید خود از جمله زنده یاد دکتر سید علیرضا اشرفی، تا کنون موفق به کسب افتخارات زیر شده است:

♦️مدال برنز سی‌امین مسابقات جهانی ریاضی دانشجویی
♦️مدال نقره چهل و پنجمین مسابقات ریاضی دانشجویی کشور
♦️مدال برنز چهل و چهارمین مسابقات ریاضی دانشجویی کشور
♦️برگزيده مرحله نهایی بيست و هشتمين المپياد علمي کشور در رشته ریاضی
♦️کسب بهترین معدل در همه دوره‌های دانشگاه کاشان در رشته ریاضی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *