🔹 نشست هماهنگی بنیادهای حامیان دانشگاه‌های منطقه شش

🔸نشست هماهنگی بنیادهای حامیان دانشگاه‌های منطقه شش کشور(استان‌های اصفهان چهارمحال و بختیاری و یزد) پنجشنبه دوم آذر ماه جاری با حضور دکتر مصطفی زمانیان مشاور وزیر و‌ دبیر ستاد خیرین وزارت علوم به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد.
🔹در این نشست که به انگیز تشکیل شورای منطقه‌ای بنیاد های حامیان دانشگاه‌ها تشکیل شده بود؛ پنج هدف زیر برای این شورا عنوان شد:
♦️گسترش عدالت آموزشی با بهرمندی از ظرفیت خیرین آموزش عالی
♦️بررسی راهکارهای تسهیل نقش آفرینی بنیادهای حامیان
♦️ارتقای توانمند‌سازی بنیاد های حامیان با بهرمندی از تسهیلات قانونی و مالیاتی
♦️همفکری، همکاری و هم افزایی بنیادهای حامیان
♦️بهبود و تسریع در تحقق اهداف ستاد ملی خیرین وزارت عنف
🔹در این نشست گرم و صمیمی، هر یک از حاضران با بیان تاریخچه‌ای از بنیاد‌های حامیان دانشگاه متبوع خود و بیان مختصری از عملکردشان، پیشنهادها و نیز برخی از دغدغه‌ها و انتظارات خیرین محترم را برشمردند.
🔸در پایان این نشست مقرر شد دبیرخانه بنیادهای حامیان منطقه، در دانشگاه اصفهان مستقر شود. همچنین از هر یک از دانشگاهای منطقه(اصفهان، صنعتی اصفهان، هنر اصفهان، شهرکرد، کاشان، یزد، فنی حرفه‌ای مهاجر اصفهان و فنی حرفه‌ای گلپایگان)نمایندگانی برای عضویت در این شورا انتخاب شدند.
🔹شایان ذکر است از دانشگاه کاشان علاوه بر مدیرعامل، رئیس‌ کمیته بانوان و مسئول امور اجرایی بنیاد حامیان، آقایان حاج محمد کتابچی(عضو هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه کاشان) و حاج رضا عامری(خیر دانشگاه کاشان) نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *