مهندس پروژه‌های خیرین

🔸مهندس سیدحسین سادات‌الحسینی از نسل قدیم کارمندان دانشگاه کاشان است که در همسایگی بازنشستگی است. نسلی که به سختی در زمانه اکنون تکرار می‌شوند.
▫️او ویژگی‌هایی دارد:
🔸طناز و با روحیه است؛ همیشه گل لبخند بر لب دارد و انبان انرژی در کالبدش لبریز است.
🔹خود را از آن دانشگاه و دانشگاه را از آن خود می‌داند و با همه توان از پگاه تا پسین و بعضاً از پسین تا گاه خفتن حال بین و پیش برنده پروژه‌های دانشگاه است.
🔸او که از سال‌های نقشه‌کشی‌ خیابان‌ها و احدث ساختمان‌های اولیه، در دفتر فنی و عمرانی دانشگاه مشغول بوده، در یک و نیم دهه اخیر که تجلی حضور خیرین در دانشگاه کاشان، مضاعف شده، در کنار سایر مهندسان و کارشناسان دفتر فنی، از بازوان همیشه همراه بنیاد حامیان دانشگاه کاشان بوده است.
🔹ارتباط و مراوده‌اش با خیرین دانشگاه مثال زدنی است تا خیری، احداث پروژه‌ای را کلید می‌زند؛ این سید‌حسین است که عقد برادری و‌ارادت با او می‌بندد؛ گزارش مرحله به مرحله پروژه را به خیر می‌دهد و خیر بلند نظر را به امتداد و استمرار کار ترغیب می‌کند.
🔸برای اموال بیت‌المال همه جوره دلسوز و مراقب است.
🔹هر گاه که در دفتر بنیاد حاضر می‌شود هم فال است هم تماشا، هم دلگرمی است و هم دلشادی. فال از طالع نیک دانشگاه کاشان در جذب خیرین. تماشا از روحیه‌ای شاداب و پرکار. دلگرمی از پیشرفت کار و امید به استمرار و دلشادی از شکفتگی و مطایبه‌هایی که در عین جدیت با چاشنی طنازی بیان می‌شوند.
🔸آسید حسین شنبه ششم آبان‌ماه در جلسه بنیاد حامیان با همان شور همیشگی‌ مراحل انجام کار پروژه‌‌های IT و مرکز علوم قرآنی را تشریح کرد.
🔹به سلامت باشند او‌ و‌ همه آنانی که هر روز برای تعالی و توسعه این دانشگاه و این مرز و بوم در تلاش و تکاپو هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *