استادان گروه علوم قرآن و حدیث به همراه زوج خیّر دانشگاه کاشان و اعضای بنیاد حامیان ظهر چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ از مراحل ساخت پروژه مرکز آموزش، توسعه و تحقیقات علوم قرآن و حدیث بازدید کردند

استادان و‌ خیّران در یک قاب

استادان گروه علوم قرآن و حدیث به همراه زوج خیّر دانشگاه کاشان و اعضای بنیاد حامیان ظهر چهارشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ از مراحل ساخت پروژه مرکز آموزش، توسعه و تحقیقات علوم قرآن و حدیث بازدید کردند.

در این بازدید مهندس سیدحسین سادات‌الحسینی، کارشناس ارشد مدیریت فنی و طرح‌های عمرانی دانشگاه بخش‌های مختلف این ساختمان و روند انجام عملیات ساختمانی را تشریح کرد.

اعضای هیأت علمی گروه علوم قرآن و حدیث هم با تشکر از اهتمام حاج مهدی احسانیان و سرکار خانم الهام هاشم‌اف؛ ضمن آرزوی قبولی این اهتمام قرآنی، به این زوج خیّر بشارت دادند که رخدادهای مبارک و‌ معنوی قرآنی، حدیثی و فرهنگی در این مرکز برنامه‌ریزی خواهد شد.

شایان ذکر است ساختمان علوم قرآن و حدیث قرار است محملی برای پژوهش‌ها، مطالعات، تأمین منابع، گفتمان،اسناد، توسعه و‌ترویج علوم قرآنی و حدیثی در شهر دارالمؤمنین کاشان، شهر مفسران و حکیمان و متکلمان باشد و علاوه بر دانشگاهیان به عموم شهروندان و متقاضیان ارائه خدمت نماید برای همین این مرکز دری به دانشگاه و دری به خارج از دانشگاه دارد تا ارتباط سهل‌تری با همه مراجعان داشته باشد.

این ساختمان که در زیربنایی بالغ بر ۱۶۰۰ متر مربع در حال احداث است؛ هم اکنون در مرحله اجرای سقف سالن کتابخانه و مطالعه است و با انجام آن افزون بر سی و پنج درصد پروژه، انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *