22 نفر از دانشجویان برتر ورودی ۹۷ دانشگاه کاشان با کرامت و محبت جمعی از خیرین این دانشگاه، طی آئینی تجلیل شدند

22 نفر از دانشجویان برتر ورودی ۹۷ دانشگاه کاشان با کرامت و محبت جمعی از خیرین این دانشگاه، طی آئینی تجلیل شدند.

دانشجویان در این مراسم به طرح دیدگاه‌ها، مشکلات و انتظارات خود از دانشگاه پرداختند.

رئیس دانشگاه کاشان دراین مراسم، تلاش علمی این دانشجویان در کسب رتبه های برتر دانشگاه را قابل قدردانی دانست و افزود: دانشجویان باید از بزرگانی و افرادی همچون شهید دکتر چمران برای پیشرفت در امور تحصیلی خود الگو پذیرند.
دکتر عباس کتابی با بیان اینکه مدیریت و آینده کشور به دست شما دانشجویان اداره خواهد شد افزود: با توجعه به چالش های زیادی از جمله چالش مدیریتی که در کشور وجود دارد شما دانشجویان باید راهگشای بسیاری از مشکلات در جامعه باشید.
وی بزرگ فکردن و همت بلند داشتن را رمز موفقیت دانست و خاطر نشان کرد: علم، دانش و فناوری و نوآوری رمز موفقیت کشور و پیشرفت دانشجویان است.

مدیرعامل بنیاد حامیان دانشگاه کاشان نیز در این آئین از حمایت خیرین در راستای فراهم کردن زمینه تحصیل هرچه بهتر دانشجویان قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا روزی این دانشجویان مدیریت کشور را بدست گیرند و زمینه رفع نیازها و مشکلات جامعه را فراهم نمایند.

رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان  دانشگاه کاشان نیز در این مراسم دانشجویان را امانت در دانشگاه دانست و گفت: شما دانشجویان باید از این بستر بسیار مناسبی که در دانشگاه برای شما فراهم است به خوبی بهره ببرید تا بتوانید مشکلات جامعه را برطرف نمایید.
دکتر حمید رضا فهیمی تبار زندگی را به مانند آئینه برای صیقل دادن خود از تاریکی ها به سوی روشنایی عنوان کرد و افزود: شما دانشجویان باید با درس خواندن، خود را به سوی کسب علم و دانش و کسب مدارج عالی صیقل دهید.
وی با بیان اینکه صاحب ما کسی است که به ما الهام می کند، خاطر نشان کرد: ما اگر خوب باشیم می توانیم آینده درخشانی را برای خود ترسیم کنیم.

دکتر زاهدی فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز در این نشست از حمایت خیرین این دانشگاه که زمینه تحصیل دانشجویان و توسعه کیفیت آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را فراهم می کنند قدردانی کرد و گفت: با کمک مردم و خیرین باید سعی نماییم تا زمینه کیفیت هر چه بهتر دانشجویان را در این دانشگاه فراهم نماییم تا دانشجویان مجبور نشوند به شهرهای دیگر مهاجرت کنند.
وی از حمایت دانشجویان رتبه های برتر در این دانشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: دانشجویانی که با رتبه های برتر دانشگاه کاشان را انتخاب می کنند از حمایت ویژه ای برخوردار می شوند.

در پایان این آئین از 22 دانشجوی برتر ورودی ۹۷ این دانشگاه تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *