دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تجلیل از 114 دانشجویان برتر آموزشی: دانشگاه کاشان یکی از دانشگاه های، شاخص و برتر در زمینه‌های علمی و حضور خیرین است.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت دانشگاه کاشان یکی از دانشگاه‌های، شاخص و برتر در زمینه‌های علمی و حضور خیرین است.
دکتر هاشم داداش پور در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه آموزشی دانشگاه کاشان، افزود: دانشگاه کاشان جزو دانشگاه‌هایی است که توانسته به خوبی از ظرفیت خیرین در توسعه دانشگاه استفاده کند.
وی با اشاره قرار گرفتن شهر کاشان خارج از مرکز استان خاطر نشان کرد: دانشگاه کاشان علیرغم مرکز استان نبودن، از   جمله دانشگاه‌های برتر و موفق بوده که نشان دهنده پشتوانه قوی مردم نیک اندیشی است که این ظرفیت را برای دانشگاه ایجاد کرده‌اند و نشانگر بلوغ فکری، بلند نظری و بلند همتی مردم این خطه است.
دکتر داداش پور کاشان را شهر علم و هنر و فرهنگ دانست و افزود: مجموعه بزرگانی از این دیار همچون محتشم کاشانی، غیاث الدین جمشید کاشانی، کمال الملک و سهراب سپهری متولد شده اند و کاشان محصول این تاریخ بزرگان است.
دکتر داداش پور همچنین کاشان را مرکز تولید و تجارت عنوان کرد و گفت: کاشان به عنوان قطب علمی می تواند پیشاهنگ حوزه فناوری و تجاری سازی علم باشد.
رییس سازمان امور دانشجویان امیدآفرینی در بین نخبگان را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: اگر بتوانیم نخبگان و دانشجویان را امیدوار کنیم انگاه دانشگاه رشد و بالندگی بیشتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *