مراسم تجلیل و اعطای بورسیه به ۲۳ نفر از دانشجویان ممتاز و برتر دانشگاه کاشان با کرامت و محبت جمعی از خیّرین نیک اندیش بنیاد حامیان دانشگاه 18 اسفندماه 1400

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت ولی عصر عج و تبریک به دانشجویان ممتاز دانشگاه افزود: شما دانشجویان سرمایه‌های این دانشگاه هستید که باید برای توسعه علمی از هیچ کوششی فرو گذار نکنید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز در این مراسم با تبریک دانشجویان ممتاز از حمایت‌ها و همراهی خیرین دانشگاه قدردانی کرد و افزود: بهترین قهرمانان ما کسانی هستند که در زمینه علم و پیشرفت کشور نقش آفرینی می‌کنند.
علی‌محمد الماسی در این مراسم از حمایت‌های خیّرین قدردانی کرد و افزود: بهترین خیّرین ما دانش آموزان و دانشجویان بودند که تلاش می‌کردند آینده کشور بهتر باشد.
وی از خیرین نیک اندیشی که اعطای بورسیه تحصیلی دانشجویان را متقبل شدند، قدردانی و اظهار امیدواری کرد: تا این سنّت حسنه در بین دیگر خیرین و مردم عزیز نیز نهادینه شود تا توسعه علمی دانشگاه و پیشرفت کشور را شاهد باشیم.

خانم اعظم افضلی نیز دراین مراسم دانشجویان ممتاز را سرمایه‌های اجتماعی جامعه دانست و گفتند: شما دانشجویان برتر و دارای فضائل اخلاقی می توانید الگوی ارزشمندی برای نسل خود باشید و نقش خانواده را در تربیت و ممتاز بودن دانشجویان بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: شما دانشجویان باید حامی و هدایت کننده برنامه‌های بنیاد حامیان دانشگاه باشید.

در این مراسم از 23 نفر از دانشجویان ممتاز آموزشی دوره کارشناسی دانشگاه کاشان تجلیل و بورسیه تحصیلی به این دانشجویان اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *