به مناسبت گرامیداشت روز زن و مادر، از بانوان مهرورز بنیاد حامیان دانشگاه کاشان طی مراسمی تکریم و تجلیل شد.

بانوان مهرورز دانشگاه کاشان

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم نقش خیرین را در توسعه علمی و فناوری حایز اهمیت دانست و گفت: حضور خیرین در دانشگاه‌ها نقش بسزایی در تامین امنیت و آرامش دانشجویان و ارتقاء روحیه مسئولیت اجتماعی و خدمت به مردم دارد.
دکتر فهیمی‌تبار عنوان کردند: جهل زمینه ساز اصلی فقر است و لذا راه مبارزه با فقر از مسیر ارتقای آگاهی و دانش افراد و جامعه می‌باشد و یکی از مسیرهای کارخیر، دعوت و تشویق به کسب علم و آگاهی است. وی با بیان داستانی واقعی از تأثیر شخصی نیک اندیش در تحول علمی و اجتماعی شهید حسن مدرس اظهارداشت: چه بسا شناسایی و دستگیری از افرادی که ظرفیت علمی دارند ولی به دلایلی قادر به ادامه تحصیل نمی‌باشند باعث تحول شگفت‌انگیز آن افراد و افتخار آفرینی آنان در عرصه‌های علمی و اجتماعی گردد؛
وی خاطرنشان کرد: دانایی است که می‌تواند انسان را از مشکلات نجات دهد.
دکتر فهیمی‌تبار کار خیر را راه رستگاری انسان دانست و از افراد خیّر خواست تا دیگر افراد را نیز به این امر نیک و ارزشمند تشویق و ترغیب کنند.

خانم اعظم افضلی مسئول کمیته بانوان بنیاد حامیان دانشگاه کاشان نیز دراین نشست، روز زن و مادر را به بانوان خیّر دانشگاه تبریک گفت و نقش بانوان را در تربیت فرزندان صالح و موفق بسیار حائز اهمیت دانست و افزود نقش خطیر و فعال بانوان، با دانایی، توانمندی و دینداری در جامعه بسیار پر ارزش می‌باشد.
خانم افضلی به نقش مثبت بانوان در ایام کرونا اشاره کرد و افزود بانوان گرامی هم‌پای دیگران به صحنه جامعه آمدند و کمک‌رسان بیماران کرونایی و مدافعان سلامت بودند. همچنین نقش بانوان خیّر در پروژه های دانشگاه کاشان اعم از ساخت و ساز بناهای آموزشی و تجهیز کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های آن، ساخت و تجهیز خوابگاه برای دانشجویان، تشکیل صندوق قرض‌الحسنه فاطمه‌الزهرا (س) و دادن وام دانشجویی و بورسیه دانشجویان برتر بسیار تحسین برانگیز می‌باشد.

6 بهمن ماه 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *