5 دستگاه اکسیژن ساز با مشارکت اعضای هیات علمی دانشگاه کاشان به حامیان مردمی سلامت کاشان برای تامین نیاز اکسیژن بیماران مبتلا به کووید 19 اهدا شد. سه عدد از این دستگاه های اکسیژن ساز، یادبود مرحوم دکتر علی اصغر رضایی به حامیان مردمی سلامت کاشان اهدا و یکی از این دستگاه ها، یادبود مرحوم دکتر علی اصغر رضایی به درمانگاه خیریه حضرت زهرا (س) شهرستان درود لرستان، زادگاه این مرحوم فقید و یک دستگاه با مشارکت دوستان و اعضای خانواده محترم آقای دکتر رضا نوری شادمهانی به یادبود مرحوم ذوالفقار شادمهانی که در اثر بیماری کرونا بدرود حیات گفتند به حامیان مردمی سلامت اهدا شد.

5 دستگاه اکسیژن ساز با مشارکت اعضای هیات علمی دانشگاه کاشان به حامیان مردمی سلامت کاشان برای تامین نیاز اکسیژن بیماران مبتلا به کووید 19 اهدا شد.

دکتر حسن دقیق رئیس دانشکده علوم ریاضی دانشگاه کاشان با اشاره به درگذشت غم انگیز دکتر “علی اصغر رضایی” یکی از استادان برجسته و جوان دانشگاه کاشان در اثر بیماری کرونا افزود: احساس غم و اندوه و رنج درگذشت و فراغ این استاد گرامی، جامعه علمی دانشگاه را برآن داشت تا در راهی خیرخواهانه برای مقابله با این بیماری بردارند.
پیشنهاد تامین دستگاه اکسیژن ساز به بیماران مبتلا به کرونا مورد استقبال همکاران هیات علمی قرار گرفت و در همان ابتدا کمک های نقدی خود را برای خرید و تامین دستگاه اکسیژن ساز پرداخت نمودند.


مجموع هزینه ی جمع آوری شده اعضای هیات علمی دانشگاه کاشان حدود یک میلیارد و 100 میلیون ریال می باشد که با همکاری حامیان مردمی سلامت کاشان، 5 دستگاه اکسیژن ساز به همراه دستگاه های تب سنج، فشارسنج ، اکسیژن سنج و غیره خریداری شده است.
سه عدد از این دستگاه های اکسیژن ساز، یادبود مرحوم دکتر علی اصغر رضایی به حامیان مردمی سلامت کاشان اهدا و یکی از این دستگاه ها، یادبود مرحوم دکتر علی اصغر رضایی به درمانگاه خیریه حضرت زهرا (س) شهرستان درود لرستان، زادگاه این مرحوم فقید و یک دستگاه با مشارکت دوستان و اعضای خانواده محترم آقای دکتر رضا نوری شادمهانی به یادبود مرحوم ذوالفقار شادمهانی که در اثر بیماری کرونا بدرود حیات گفتند به حامیان مردمی سلامت اهدا شد.
اهدای این دستگاه ها در حاشیه مراسم یادبود دکتر علی اصغر رضایی عضو هیات علمی گروه ریاضی دانشگاه کاشان به صورت برخط با حضور خانواده این مرحوم برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *