راه اندازی صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیک در دانشگاه کاشان (nikventures) مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری نیک، هدف از ایجاد این صندوق را توانمندسازی دانشجویان و تامین سرمایه هوشمند برای کارآفرینان و نخبگان با طرح‌های تجاری نوآورانه عنوان کرد.

صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیک در مرکز نوآوری و تجاری سازی دانشگاه کاشان راه اندازی شد.
مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیک، هدف از ایجاد این صندوق را توانمندسازی دانشجویان و تامین سرمایه هوشمند برای کارآفرینان و نخبگان با طرح‌های تجاری نوآورانه عنوان کرد و گفت: این شرکت که توسط کارآفرینان باتجربه و سرمایه‏ گذاران نیک ‏اندیش پایه ‏ریزی شده، در راستای حمایت از کارآفرینی و ارزش ‏آفرینی در کشور خود را متعهد به پشتیبانی، سرمایه ‏گذاری جسورانه و هدایت و راهبرد صاحبان ایده های نو و شرکتهای نوپایی می‏داند که پتانسیل تجاری شدن دارند.
مریم نجفی شناسایی، ارزیابی و تزریق سرمایه به شرکت‌های استارتاپی و کارآفرینان مستعد را از جمله ماموریت این صندوق ذکر کرد و افزود: این صندوق سعی در توسعه اقتصادی و ترویج کارآفرینی در کشور به خصوص فراهم کردن زمینه انتقال دانش و روحیه کارآفرینی به دانشجویان و نیروهای کار جوان و علاقمند را دارد.
وی خاطر نشان کرد: این شرکت با حمایت مالی و دانشی از شرکت‌های نوپا که به دنبال کسب بازده مالی بالاتر هستند، و با به اشتراک گذاری تجربیات اعضا در زمینه‌ها، صنایع و موضوعات گوناگون و ارائه مشاوره‌های مدیریتی، مالی و فنی به کارآفرینان و استارتاپ ها، آنها را در مراحل مختلف کار همراهی می‌کند.
وی افزود: سرمایه‌گذاران جسور در کنار استارتاپ‌ها قرار می‌گیرند تا آنها بتوانند درآمدزایی کنند و در نهایت با توسعه و رشد کسب و کارشان، ارزش سهام خود را افزایش دهند. البته سرمایه‌گذاران جسور خود را درگیر تصمیمات اجرایی کسب‌وکار استارتاپ‌ها نمی‌کنند بلکه تجربه و شبکه ارتباطی خود را با آنها به اشتراک می‌گذارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با فرآیند جذب سرمایه از این صندوق می‌توانید به وبسایت این مجموعه به آدرس زیر مراجعه نمایید.

Nikventures.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *