ناحیه مقاومت بسیج کاشان و بنیاد حامیان دانشگاه کاشان برای انجام طرح‌های مشترک اعلام همکاری کردند

سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان، جواد پورپیرعلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان و جمعی از دانشجویان با حضور در جلسه هفتگی بنیاد حامیان دانشگاه کاشان، نحوه تعامل و تفاهم و انجام پروژه‌های مشترک بین ناحیه مقاومت بسیج کاشان، بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان و بنیاد حامیان دانشگاه کاشان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

در این نشست دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان با تقدیر از اهتمام بسیج دانشجویی در انجام کمک های مومنانه و حضوردر اردوهای جهادی، برخی شاخص‌های فعالیت‌های جهادی را بر شمرد و برای انجام همکاری‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی گروه‌های مختلف آموزشی در این اردوها و اجرای طرح های عمرانی، آموزشی و فرهنگی، اعلام آمادگی کرد.

سرهنگ کریم اکبری نیز با برشمردن اهمیت فعالیت‌های جهادی و منویات مقام معظم رهبری در این زمینه، گزارشی از گروه‌های جهادی فعال شهرستان، حجم گسترده کار و زمینه‌های فعالیت ایشان، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در منطقه کاشان ارائه کرد.

وی گفت: از جمله طرح‌های جهادی ساخت و تعمیر 70 منزل مسکونی در منطقه کاشان و توزیع ماهانه 3 هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان و مشارکت در ساخت 120 منزل مسکونی در منطقه زلزله زده سی سخت و نیز انجام طرح خانه‌های مطهر و مساعدت به مردم در بخش برزک و روستای خرمدشت و غیره می باشد.

جواد پور پیرعلی نیز گزارشی از نحوه اجرا و انجام و برنامه‌های آینده طرح خانه‌های مطهر (ساخت 30 باب حمام و سرویس‌های بهداشتی در خانه‌های روستایی منطقه برزک کاشان) توسط گروه جهادی شهید حججی دانشگاه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج کاشان و کارفرمایی بنیاد حامیان دانشگاه ارائه کرد.

وی هدف این طرح را ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه هدف دانست و برآوردهای هزینه این طرح را، نحوه اجرا، بازه زمانی و وضعیت فعال طرح را برشمرد.

در این نشست اعضای بنیاد حامیان با تشکر از زحمت جهادی دانشجویان عزیز، برای همراهی با ایشان اعلام آمادگی کردند

8 خرداد 1400

.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *